سانحه رانندگی در نجف آباد 8 نفر را مصدوم کرد

برخورد 5 خودروی سواری در نجف آباد 8 مصدوم به همراه داشت:این حادثه ساعت 19 و 28 دقیقه روز جمعه 15 مهر ماه واقع در کمربندی شمالی نجف آباد اتفاق افتاد و به آتش نشانی نجف آباد 125 اعلام شد و در پی آن واحد امداد آتش نشانی قبل از رساندن مصدومان به بیمارستانی به محل اعزام شد و در آنجا حضور داشتند.

برخورد 5 خودروی سواری در نجف آباد 8 مصدوم به همراه داشت

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، ساعت ۱۹:۲۸ روز جمعه چهاردهم مهرماه تصادف چندین دستگاه خودرو در مسیر کمربندی شمالی، به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۵ به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
 در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری دوو، دو دستگاه پژو 405، و دو دستگاه پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند که آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه ، جریان برق خودروها را قطع کرده و پس از نصب علائم هشدار‌دهنده در مسیر ، عملیات ایمن‌سازی کامل محل حادثه را آغاز کردند. متاسفانه در این حادثه ۸ نفر دچار مصدومیت شده بودند که به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و آتش‌نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه و ایمن‌سازی، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 

 



+ 1
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125