مسابقات تنیس روی میز به مناسبت هفتم مهرماه (روز آتش نشان)

احمد هادی مدیرعامل سازمان، افزایش شور و نشاط در بین آتش نشان ها را یکی از اهداف توسعه ورزش در این مجموعه دانست

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد دومین دوره مسابقات تنیس روی میز آتش نشان ها به مناسبت 7 مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی در ایستگاه شماره 5 این سازمان برگزار شد .

احمد هادی مدیرعامل سازمان، افزایش شور و نشاط در بین آتش نشان ها را یکی از اهداف توسعه ورزش در این مجموعه دانست و اظهار داشت : افزایش روحیه نشاط عمومی در جامعه از اهداف مهم دولت بوده و تقویت و توسعه ورزش از راهکارها و ابزار اصلی محسوب می شود . که با توجه به شرایط سخت و استرس کاری آتش نشان ها، این امر موجب افزایش و ارتقاء سطح سلامت پرسنل و روحیه کار و تلاش آنها می گردد.

در ادامه ناصر سواری مسئول تربیت بدنی این سازمان با اشاره به نتایج بدست آمده این دوره از رقابتها افزود : این مسابقه با حضور 14 آتش نشان و انجام 49 بازی در سطح کیفی بالا برگزار و در نهایت پس از 6 ساعت رقابت فشرده آقایان علی مقصودی مقام قهرمانی و یداله بهرامی و ناصر جمالیان بترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابتها را کسب نمودند که با اهداء حکم قهرمانی و جوایز ارزنده از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.













 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125