انفجار خفیف همراه با آتش سوزی یک واحد مسکونی

 


به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵ ؛ آتشپاد حسن جعفری با بیان این مطلب افزود: دقایقی قبل از طریق تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ حادثه انفجار توام با آتش سوزی درطبقه چهارم یک مجتمع مسکونی در خیابان مجد اطلاع رسانی گردید، که با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد ، بلافاصله گروه اطفاء حریق دو ایستگاه مجاور این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود:با حضور ماموران آتش نشانی در محل، مشخص شد کانون انفجار و آتش سوزی آشپزخانه این واحد مسکونی حدوداً 50 متری بود، که آتش سوزی درحال سرایت به دیگرقسمت های این منزل بود که با عملیات نیروهای آتش نشانی این حریق به سرعت مهار و از سرایت آتش به سایر قسمت های منزل جلوگیری بعمل آمد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد با بیان اینکه هفت نفر از ساکنین ساختمان به سلامت از محل خارج شدند، در خاطرنشان کرد: دراین آتش سوزی به کسی آسیبی نرسیده است و علت دقیق این حادثه نیز توسط کارشناسان آتش نشانی شهر مشهد در دست بررسی است.

 

 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی مشهد ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.125.mashhad.ir/news/4843729-انفجار-خفیف-همراه-آتش-سوزی-واحد-مسکونی.html
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125