برخورد شدید تانکر حامل بنزین با موانع وسط جاده

برخورد شدید تانکر حامل بنزین با موانع وسط جاده

image

برخورد شدید یک دستگاه تانکر حامل بنزین با موانع وسط جاده، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 66 به همراه گروه امداد و نجات 15، خودرو حامل کفسازها و تانکر آب را ساعت 2:07 بامداد امروز به جاده خاوران(مسیر غرب به شرق)، دوربرگردان توتک رهسپار کرد.
عزیز غلامی نسب معاون منطقه هشت عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، در این خصوص گفت: یک دستگاه تانکر حامل 20 هزار لیتر بنزین به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان راهور در حال بررسی است، به شدت با موانع وسط جاده برخورد کرده و به حالت نیمه واژگون قرار گرفته بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق این وسیله نقلیه و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، به وسیله تجهیزات مخصوص تانکر حامل سوخت را به حالت اولیه بازگرداندند و محل حادثه را کاملا ایمن سازی کردند.
معاون منطقه هشت عملیات آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی، راننده مصدوم این وسیله نقلیه که دچار مصدومیت شده بود را برای انتقال به مراکز درمانی در اختیار کادر پزشکی اورژانس قرار دادند.م8

عکس: ابوالفضل عسگری

 

توجه: منبع این خبر ( آتش نشانی تهران ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=114204
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125