به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

سقوط از کوه، مرگ دختر جوان را رقم زد

با توجه به موقعیت جسد که در ارتفاعات قرار داشت گروه تخصصی امداد و نجات کوهستان با رعایت تمامی موارد ایمنی و ثابت کردن جسد بر روی برانکارد، با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات در ارتفاع، جسد را پس از یک ساعت با موفقیت به پایین کوه انتقال دادند.

روز گذشته ساعت 17/08 در پی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی گزارش سقوط فردی در بخشی از ارتفاعات شمالی شهر گزارش شد.

اصغر مهدی پور سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از دریافت این گزارش، به سرعت گروه تخصصی امداد و نجات کوهستان از ایستگاه شماره 1 و 2 را به محل حادثه اعزام‌ کرد، با اظهار تأسف گفت: در این حادثه دختر جوان 18 ساله‌ای از ارتفاع حدود بیست متری سقوط کرده بود که بر اثر جراحات وارد شده و ضربه مغزی در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد.

مهدی پور افزود: با توجه به موقعیت جسد که در ارتفاعات قرار داشت گروه تخصصی امداد و نجات کوهستان با رعایت تمامی موارد ایمنی و ثابت کردن جسد بر روی برانکارد، با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات در ارتفاع، جسد را پس از یک ساعت با موفقیت به پایین کوه انتقال دادند.











 



+ 2
مخالفم - 0
نظرات : 1
منتشر نشده : 1

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125