آتش در ساختمان نیمه ساخته

آتش در ساختمان نیمه ساخته

image

آتش سوزی ساختمان نیمه کاره در بزرگراه آیت ا.. سعیدی با تلاش آتش نشانان پیش از گسترش و سرایت به اطراف مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، ساعت 13:56 ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش، مبنی بر مشاهده خروج دود از داخل یک ساختمان نیمه ساخته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 38 را به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی، نرسیده به پاسگاه نعمت آباد اعزام نمود.
سید حبیب موسوی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که در داخل یک ساختمان نیمه کاره، همجوار با پارکینگ شبانه روزی خودروها، مقدار بسیار زیادی ضایعات در طبقه منفی دو دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به پارکینگ خودروها بود.
وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی با ورود به ساختمان در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را که در حال سرایت به ملک همجوار بود فرونشانده و از وسعت آن جلوگیری کردند.
گفتنی است؛ آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی و تحویل محل به مالک به ماموریت خود پایان دادند.م4

عکس: مسعود موثق

 

توجه: منبع این خبر ( آتش نشانی تهران ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=114548
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125