آتش خفته در فروشگاه تزیینات اتومبیل بیدار شد...


 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، این حادثه ساعت 14 امروز رخ داد و پس از تماس شهروندان با سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 73 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، به خیابان انقلاب، اعزام شدند.

ابراهیم حاصلی فرمانده آتش نشانان اعزامی، در خصوص این حادثه گفت: یک مغازه با کاربری تزیینات اتومبیل دچار آتش سوزی شده و با توجه به فراوانی مواد قابل اشتعال در مغازه  حریق به سرعت گسترش یافته و دود بسیاری از مغازه خارج می شد.

حریق تا حدودی توسط افراد حاضر بوسیله خاموش کننده های دستی موجود در محل کنترل شده بود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز مغازه را قطع کردند و پس از کشیدن نوار هشدار دهنده و ایمنی محل، به تجهیزات تنفسی مجهز شدند و با استفاده از لوله های آبدهی، آتش سوزی را پیش از سرایت به مغازه های همجوار، مهار و کاملا خاموش کردند.

حاصلی افزود: کارشناسان سازمان آتش نشانی علت حریق را انتقال حرارت از بخاری مبلی به مواد قابل اشتعال تشخیص دادند.

نیروهای عملیاتی بعد از تهویه هوا، تخلیه کامل دود و تفکیک اجناس سوخته به عملیات خود پایان دادند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی به جای ماند.


 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی شیراز ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.shiraz.ir/firefighting/sharh?6595-id=21732
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125