پیام تسلیت مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد به مناسبت درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل کشتی نفتکش کشورمان


▪️ملت شریف و بزرگ ایران هنوز طعم تلخ شهادت آتش نشانان فداکار حادثه هولناک پلاسکو در کامشان ملموس بود که بار دیگر واقعه ای تاسف برانگیز با قلمی از جنس خدمت و البته به رنگ خون در کتاب خاطرات این مرز و بوم ثبت و ضبط شد.

▪️خبر تاسف بار و تالم برانگیز وقوع سانحه دلخراش آتش سوزی برای کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین که موجب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش آن شد، قلوب آحاد ملت ایران را بار دیگر و در آستانه اولین سالروز شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو تهران ، محزون کرد.

▪️اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ آتش نشانی مشهد این ضایعه را به ملت بزرگ ایران به ‏ویژه خانواده های داغدیده از صمیم قلب تسلیت می گویم و برای آن جان‏باختگان مظلوم که تلاشگران عرصه اقتدار ملی و پیشگامان اقتصاد کشور هستند، علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

آتشپاد حسن جعفری
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد 

 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی مشهد ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.125.mashhad.ir/news/5301578-پیام-تسلیت-مدیر-عامل-سازمان-آتش.html
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125