خارج کردن پیکر جانباختگان سانچی اولویت اصلی ماست

کشتی سانچی

سخنگوی شرکت ملی نفتکش گفت: از اولویت های اصلی ما خارج کردن پیکر جانباختگان نفتکش سانچی از اعماق دریا است.


به گزارش ایمنا محسن بهرامی اظهار کرد: عمق آب در منطقه ای که نفتکش غرق شده، حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ متر است که این موضوع کار خارج کردن پیکرها را مشکل می کند.

وی ادامه داد: آغاز عملیات خارج کردن پیکر این جانباختگان نیاز به بررسی دقیق شرایط دارد، زیرا مشخص نیست که فوران کردن آتش در ساعات پایانی که ناشی از سوخت ده ها هزار تن نفت بود، چه وضعیتی را برای بدنه نفتکش ایجاد کرده است.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش اضافه کرد: هنوز هیچ فردی نمی داند که چه میزان از محموله میعانات گازی این نفتکش سوخته و چقدر باقی مانده است.

بهرامی خاطرنشان کرد: آماده شدن شرایط برای ورود به نفتکش باید مشخص شود که وضعیت محموله ها چگونه است، شاید هنوز برخی مخازن دارای میعانات گازی باشند.

منبع: ایرنا


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/334642/خارج-کردن-پیکر-جانباختگان-سانچی-اولویت-اصلی-ماست
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125