آتش خفته در فروشگاه ظروف پلاستیکی بیدار شد...

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 6 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 2:30 بامداد به سمت خیابان شمس ، حرکت کردند.

الماسی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در باره این حادثه گفت: طبقه دوم  یک فروشگاه لوازم پلاستیکی، در نبود مالک دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به نقاط دیگر فروشگاه بود. 

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه و باز کردن درب ورودی، جریان برق و گاز فروشگاه را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، به وسیله لوله های آبرسانی مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به دلیل نبود کارکنان، به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش خود، شعله های سرکش آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت آتش سوزی به اطراف، جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز پس از بررسی، علت بروز این آتش سوزی را انتقال حرارت بر اثر افتادن شی داغ به مواد قابل اشتعال و در نهایت آتش سوزی فروشگاه اعلام کردند.


 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی شیراز ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.shiraz.ir/firefighting/sharh?6595-id=21913
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125