بی احتیاطی منجر به فاجعه ای دردناک شد ....


 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، با اعلام این حادثه  مرگبار به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 9،7،15،یک و 5 را ساعت 15:35 روز گذشته، به چهار راه چهل مقام رهسپار کرد.

ابوذر شاهدی فرمانده ارشد سازمان آتش نشانی، در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار آرد به دلیل نقص فنی و عدم کنترل خودرو و شیب مسیر، به شدت با 12 خودرو و دیوار یک منزل مسکونی  برخورد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه و ریزش دیوار منزل مسکونی یکی از ساکنین منزل مصدوم شد.

شاهدی، افزود: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق خودروهای سواری، علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و سرنشینان خودروهای سواری را که به شدت مصدوم شده بودند تحویل امدادگران اورژانس دادند.

فرمانده ارشد سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: پس از انجام معاینات پزشکی، مشخص شد 2 نفر از سرنشینان خودروی پراید که اولین خودروی حادثه دیده محسوب می شد، در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و 11 نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شده اند.

وی در پایان گفت: مصدومان به وسیله خودرو آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و نیروهای عملیاتی پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی و کارشناسان راهور دادند.

 


 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی شیراز ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.shiraz.ir/firefighting/sharh?6595-id=22682
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125