حریق کارخانه قیر پس از ۴ ساعت اطفا شد

آتش سوزي

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق کارخانه قیر در جاده نایین پس از چهار ساعت توسط آتش‌نشانان اصفهان اطفا شد.


محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در کارخانه تولید قیر اظهار کرد: این حادثه ۴۰ دقیقه بامداد به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در جاده نایین و در منطقه محمدآباد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: در گام نخست نیروهای امدادی از ایستگاه ۱۵ سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و به دلیل وسعت حریق نیروهای ۹ ایستگاه دیگر به همراه ۱۲ خودروی اطفای حریق در گام دوم در محل حادثه حضور یافتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه قیر ماده‌ای مایع و سیال است و از این رو اطفای حریق آن با سختی‌های خاصی رو به رو است، تصریح کرد: در این شرایط باید افراد متخصص ورود کرده و با ایجاد رینگ در اطراف این حریق ابتدا از گسترده شدن آتش سوزی جلوگیری کرده و بعد آن را اطفا کنند.

وی با بیان اینکه این حریق به واسطه فوم صنعتی و با ایجاد کردن پوشش بر روی مخازن قیر مهار شد، افزود: اطفای این حریق چهار ساعت به طول انجامید و خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت.

شریعتی افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/341280/حریق-کارخانه-قیر-پس-از-۴-ساعت-اطفا-شد
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125