مصدومیت شدید مرد جوان در حادثه سقوط از پشت بام منزل مسکونی


 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، ساعت 23 شب گذشته حادثه سقوط مرد جوان، به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز آتش نشانان ایستگاه 17 را به محل حادثه در خیابان شهید مشکل گشا اعزام کرد.

محمود محمدی فرد فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در محل حادثه ساختمانی دو طبقه دیده می شد که مردی 34 ساله  به علت نامعلومی از پشت بام طبقه دوم این ساختمان به پشت بام طبقه اول ساختمان مجاور سقوط کرده بود.

وی افزود: بر اثر این سقوط، مرد جوان از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده و ابراز ناراحتی می کرد.

محمدی فرد تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله خود را به پشت بام رساندند و مصدوم را با فیکس کردن بر روی برانکارد و زدن کارگاه بدون هیچ آسیبی به سطح زمین منتقل کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.
علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

 


 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی شیراز ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.shiraz.ir/firefighting/sharh?6595-id=23091
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125