آتش‌سوزی ساختمان برق حرارتی در بخش اسناد راکد است

وزارت نيرو

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: در آتش‌سوزی ساختمان برق حرارتی قسمتی از اسناد راکد دچار حریق شده و تمامی اسناد مهم و طبقه‌بندی شده روز گذشته از محل تخلیه شده است.


به گزارش ایمنا به نقل از وزارت نیرو، ستار محمودی، با بیان اینکه طبقه منفی چهار ساختمان شرکت تولید برق حرارتی مربوط به بایگانی اسناد راکد بوده است، اظهار کرد: تمام اسناد طبقه‌بندی شده و مهم این ساختمان دارای نسخه پشتیبان است و روز گذشته با وقوع حریق، تمامی سرورها و اسناد طبقه‌بندی شده قبل از گسترش آتش از ساختمان خارج شده است.

وی با تاکید بر اینکه از نظر اسناد و مدارک هیچ نگرانی وجود ندارد،  ادامه داد: ساختمان از جهات مختلف تحت کنترل است و به موقع تخلیه شده است و تمامی اسناد و پرونده‌ها به ساختمان‌های دیگر منتقل شده است.

محمودی با اشاره به فعالیت گروه‌های آتش‌نشان برای اطفای حریق گفت: آتش‌نشانان به شدت درگیر کنترل حرارت و دود ساختمان هستند و مقداری کاهش حرارت نیز ایجاد شده است.

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: آب و برق منطقه کاملا برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/336668/آتش-سوزی-ساختمان-برق-حرارتی-در-بخش-اسناد-راکد-است
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125