آتش سوزی بزرگ در شهرک رازی + عکس

آتش سوزی زباله

شهرضا – مخازن الکل و تینر موجود در شهرک رازی شهرضا دچار حریق شد.


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مخازن بزرگ الکل و تینر یکی از واحدهای صنعتی شهرک رازی شهرضا پیش از ظهر امروز (شنبه) دچار آتش سوزی شد.

اسماعیل پورخاقان، مسئول آتش نشانی شهرک رازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: این حریق از پیش از ظهر امروز و حدود ساعت ۱۱ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد؛ آتش سوزی در نزدیکی یک واحد صنعتی تولیدکننده نیترات ایجاد شده است و آتش نشانان مشغول جلوگیری از سرایت آن به این واحد صنعتی هستند.

وی افزود: امدادگران در حال انجام مأموریت هستند و در حال حاضر نمی‌توانیم هیچگونه اطلاعات و آماری را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم؛ اطلاعات تکمیلی را فردا(یکشنبه) منتشر می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، افراد زیادی در مسیرهای منتهی به محل آتش سوزی و در نزدیکی آن حضور دارند. بزرگی این حریق به اندازه‌ای است که آتش نشانان واحد آتشنشانی شهرک رازی تاکنون موفق به مهار کامل آن نشده‌اند. دود حاصل از حریق از فاصله حدودا پنج کیلومتری قابل مشاهده است.

خودروهای امدادرسانی از آتش نشانی شهرضا و شهرستان مبارکه به محل اعزام شده‌اند. خودروهای زیادی از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر و آتشنشانی در محل حضور دارند.

شهرک شیمیایی رازی شهرضا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهرضا و در حاشیه مسیر ترانزیت اصفهان - شیراز قرار دارد.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/344148/آتش-سوزی-بزرگ-در-شهرک-رازی-عکس
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125