جلوگیری از سقوط داربست ساختمان 15 طبقه در حال ساخت

جلوگیری از سقوط داربست ساختمان 15 طبقه در حال ساخت

image

آتش نشانان از سقوط داربست های فلزی نصب شده بر روی ساختمان 15 طبقه در دست ساخت در خیابان قائم مقام فراهانی تهران جلوگیری به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال تماس شهروندان با سامانه ی ۱۲۵ در ساعت 21:30 شب گذشته و اطلاع رسانی حادثه سقوط داربست، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 53 و گروه امداد و نجات 13 را به محل حادثه در خیابان قائم مقام فراهانی، نبش خیابان هفتم روانه کرد.
به گفته حسن امیدوار فرمانده آتش نشانان اعزامی، داربست فلزی بزرگی که بر روی نمای بیرونی یک ساختمان 15 طبقه در حال ساخت نصب شده بود، ناگهان در اثر وزش باد شدید به سمت خیابان خم شد و هر لحظه احتمال می رفت به پایین و برروی رهگذران و خودروها سقوط کند.
وی ادامه داد: آتش نشانان بنا به موقعیت خطرناک داربست بی درنگ اقدام به گذاشتن علائم هشدار دهنده ی ایمنی در اطراف ساختمان کردند.
امیدوار اضافه کرد: نیروهای عملیات با توجه به احتمال سقوط داربست ها، بلافاصله با ابزار ویژه، داربست ها را تثبیت کرده و از افتادن آن به داخل خیابان جلوگیری کردند.
فرمانده آتش نشانان با اشاره به این که این حادثه مصدومی به دنبال نداشت، خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و همچنین انجام هماهنگی های لازم بامالک ساختمان، اقدامات احتیاطی برای جمع آوری بخشی از داربست ها را انجام دادند.م6

عکس: منطقه شش عملیات

 

توجه: منبع این خبر ( آتش نشانی تهران ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=115590
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125