محموله گردوی قاچاق توقیف شد - مرگ کارگر خمینی‌شهری در چاه ۳۰ متری

بسته خبری جامعه

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در شهرضا و مرگ کارگر خمینی شهری در چاه ۳۰ متری از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.


به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: با اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب وی بصورت اینترنتی مبلغ ۴۰ میلیون ریال سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد مبلغ مذکور از طریق فروشگاهی به صورت اینترنتی برداشت شده است .

وی  با بیان اینکه در بررسی های پلیس مشخص شد متهم اطلاعات حساب بانکی شاکی را بدست آورده و سپس اقدام به برداشت کرده است، ادامه داد: در این خصوص متهم شناسایی و پس از دستگیر شدن برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

توقیف محموله میلیاردی گردوی قاچاق در شهرضا

سرهنگ محمدحسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار۴ تن و ۷۵۰ کیلو گرم گردوی خارجی فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

تصادف غول‌های جاده یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ حسین پور قیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه کامیون در آزاد راه "امیر کبیر " گردنه "قرقچی" ماموران پلیس راه "کاشان - قم" بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: در این حادثه رانندگی یک دستگاه کامیونت ایسوزو با یک کامیون ولوو تصادف کرده بود که متأسفانه براثر وقوع این حادثه رانندگی راننده ایسوزو جان خود را از دست داد.

سرهنگ پور قیصری افزود: کارشناسان پلیس‌راه علت وقوع این حادثه رانندگی را ، عدم توجه به جلو توسط راننده کامیونت ایسوزو اعلام کرده‌اند.

رییس پلیس‌راه اصفهان در پایان از رانندگان خواست ، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیزکرده و با دقت کامل و توجه به جلو و اطراف رانندگی کنید تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث جبران‌ناپذیر جاده‌ای نباشیم.

انهدام باند فروشندگان مواد افیونی درکاشان

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان "کاشان" از فروش مواد افیونی توسط ۳ خرده فروش مواد افیونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه آنها بازرسی شد که مقدار یک کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک آماده توزیع کشف شد.

سرهنگ پورکاوه اضافه کرد : در این رابطه پرونده تشکیل و هر ۳ سوداگر مرگ برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

غرق شدن جوان ۲۳ ساله در فلاورجان

سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان "فلاورجان" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در استخر آبی واقع در باغی اطراف شهرستان "فلاورجان" گروه گشت انتظامی به محل اعزام شد..

وی با بیان اینکه در این حادثه جوانی ۲۳ ساله که داخل استخر آبی شده بود به علت عدم مهارت در شنا غرق‌ شد، بیان داشت: پیکر این جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به شروع فصل تابستان، گرمای هوا و اینکه افرادی برای شنا کردن داخل استخرهای غیرمجاز می‌شوند به شهروندان توصیه کرد: از شنا کردن در استخرهای آب کشاورزی و غیرمجاز اکیداً خودداری کنید تا شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ ها نشویم.

مرگ کارگر خمینی‌شهری در چاه ۳۰ متری

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی در چاه آب دریکی از مناطق شهر "درچه" بلافاصله مأموران گشت انتظامی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران اعزامی به محل حادثه مشاهده کردند کارگری ۳۷ ساله در اثر عدم رعایت اصول ایمنی و بی‌احتیاطی به داخل چاه ۳۰ متری سقوط کرده و جان خود را از دست‌ داده است.

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد: جسد متوفی توسط مأموران اداره آتش‌نشانی به بیرون از چاه انتقال و بنا به گزارش مأموران اورژانس حاضر در محل، فرد متوفی در اثر سقوط و شدت صدمات وارده فوت شده بود که در نهایت جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/345952/محموله-گردوی-قاچاق-توقیف-شد-مرگ-کارگر-خمینی-شهری-در-چاه-۳۰-متری
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125