نجات 6 زن و مرد در آتش سوزی یک ساختمان 5 طبقه مسکونی

نجات 6 زن و مرد در آتش سوزی یک ساختمان 5 طبقه مسکونی

image

آتش نشانان درآتش سوزی یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در محله فلاح(ابوذر)، شش نفر از ساکنان را که در میان دود سیاه گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 15:14 ذقیقه بعدازظهرامروز توسط ساکنان یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه های 70، 38 و گروه نجات 5 این سازمان را به خیابان فلاح، خیابان شاندیز اعزام کرد.
داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل این حادثه حضور یافته بود، در این خصوص اظهار داشت: یک واحد مسکونی به مساحت 55 متر مربع در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه ده واحدی دچار آتش سوزی شد و دود ناشی از آن در مدتی کوتاه تمامی این ساختمان را در برگرفت به طوری که تعدادی از ساکنان را برای خروج از ساختمان دچار مشکل کرده بود.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز را قطع کردند و ضمن ایمن سازی محل حادثه، به وسیله تجهیزات خاموش کننده، مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.
معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم دود ناشی از این آتش سوزی و احتمال محبوس شدن ساکنان در این واحد مسکونی و بخش های دیگر مجتمع، گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی و تیم نجات پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، عملیات جستجو در محل حادثه را آغاز کردند که موفق شدند شش نفر شامل چهار نفر زن و دو نفر مرد را از داخل دود خارج کرده و به محیط امن انتقال دهند.
قلی زاده علت وقوع این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی این منطقه در دست بررسی اعلام کرد و افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را پیش از سرایت به نقاط دیگر، مهار و کاملا خاموش کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه به هیچ کس صدمه ی جانی نرسید.م4

عکس: مسعود موثق

 

توجه: منبع این خبر ( آتش نشانی تهران ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=115726
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125