۱۹ زن و ۱۷ مرد اصفهانی در آتش سوختند

آتش سوزی

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: ۳۶ نفر شامل ۱۹ زن و ۱۷ مرد در سه ماه نخست امسال در سطح استان اصفهان بر اثر حوادث آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند.


علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال تعداد اجساد معاینه شده ناشی از مرگ بر اثر گازگرفتگی در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان دو مورد بوده است، اظهار کرد: این در حالی است که در بازه زمانی مشابه سال گذشته تعداد متوفیان گازگرفتگی ۱۳ مورد بوده است.

وی همچنین به کشته شدن ۳۶ نفر از مردم استان اصفهان بر اثر آتش سوزی در سه ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۱۹ زن و ۱۷ مرد بوده‌اند و در مقایسه با آمار ۴۳ نفری فوت شدگان سوختگی در مدت مشابه سال گذشته با کاهش رو به رو بوده‌ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد متوفیان ناشی از حوادث ترافیکی استان اصفهان در سه ماهه نخست امسال را نیز ۲۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: از مجموع تلفات تصادفات در سال جاری ۴۷ نفر زن  و  ۲۰۳ نفر مرد بوده‌اند.

وی افزود: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۱۳۹ نفر در جاده‌های برون‌ شهری ، ۹۸ نفردر مسیرهای درون ‌شهری ،دو نفر در جاده‌های روستایی و ۱۱ نفر در سایر جاده‌ها گزارش شده است.

سلیمانی‌پور با بیان اینکه همچنین در سه ماه نخست امسال هفت هزار و ۴۶۷ مصدوم حوادث ترافیکی به مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و ۱۵۴ نفر زن و پنج هزار و ۳۱۳ نفر مرد هستند که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل مصدومان تصادفات اصفهان ۱۲.۷ درصد افزایش داشته است.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/349866/۱۹-زن-و-۱۷-مرد-اصفهانی-در-آتش-سوختند
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125