سقوط چند اصله درخت در پی وزش شدید باد

سقوط درخت

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: به دنبال وزش شدید باد در بعدازظهر امروز(پنج‌شنبه) چند اصله درخت و دستک درخت سقوط کرد، اما خوشبختانه خسارات مالی و جانی بر جای نگذاشت.


غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: همزمان با وزش باد در شهر اصفهان مناطق ۱۵ گانه به حالت آماده باش درآمده و تمام معاونان خدمات شهری، مسئولان امور شهر مناطق، فضای سبز و پیمانکاران فراخوانده شدند.

وی با بیان اینکه عصر امروز سقوط چند داربست گزارش شده که خسارتی بر جای نگذاشته است، ادامه داد: با ورزش باد تکایا و ایستگاه های صلواتی با مشکلی رو به رو نشد، اما چند اصله درخت و چند دستک درخت سقوط کرد که  توسط عوامل خدمات شهری جمع آوری شد.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرایند پاکسازی، نظافت و جمع‌آوری از بعدازظهر امروز انجام شده و در ادامه از ساعت ۲۴ امشب به صورت ویژه انجام می شود تا ساعت ۶ صبح فردا شهروندان همچون همیشه اصفهان را تمیز و پاکیزه ببینند.

وی افزود: با توجه به اینکه اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای فردا وزش باد را پیش‌بینی کرده، تمهیدات لازم در اداره خدمات شهری انجام شده تا مشکلی به وجود نیاید.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/353845/سقوط-چند-اصله-درخت-در-پی-وزش-شدید-باد
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125