علت حاد? - ه تصادف اتوبوس تهران-کرمان نامعلوم است

حادثه مرگبار اتوبوس در محور نطنز

نطنز-رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای نطنز گفت: تاکنون هویت هیچ جسدی از حادثه اتوبوس آزاد راه کاشان-نطنز شناسایی نشده است.


رضا حاجی اقاجانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، اظهار کرد: به علت وخامت حادثه و سوختگی اجساد تا این لحظه هویت هیچ جسدی شناسایی نشده است و نهادهای مرتبط با این موضوع در حال بررسی هویت اجساد هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نطنز گفت: با توجه به فوت راننده اتوبوس و نامشخص بودن نحوه برخورد و چگونگی حادثه، فعلا علت حادثه نامعلوم است و تحقیقات از راننده تریلر که در این حادثه زنده مانده است برای مشخص شدن موضوع ادامه دارد و بعد از کارشناسی صحنه حادثه علت آن مشخص خواهد شد.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/353684/علت-حادثه-تصادف-اتوبوس-تهران-کرمان-نامعلوم-است
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125