فرماندار مشهد اعلام کرد: کسب رتبه برتر برنامه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی توسط سازمان آتش نشانی مشهد

به گزارش پایگاه خبری 125 ، احمد علی موهبتی در جلسه ای که روز گذشته در دفتر مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد برگزار شد ، اظهار کرد : سازمان آتش نشانی مشهد با توجه‌ به برنامه‌های ده‌گانه عفاف و حجاب و نیز مولفه‌های نُه‌گانه حقوق شهروندی تهیه شده توسط ستاد اجرایی، در بین ادارات استان خراسان رضوی رتبه اول را کسب کرد .

فرماندار مشهد ضمن تقدیر از عملکرد مثبت پایگاه بسیج و فرهنگی سازمان آتش نشانی مشهد ، بیان داشت :اجرای دقیق امر به معروف و صیانت از حقوق شهروندی در حوزه های مختلف به ارتقاء سلامت اجتماعی و افزایش ضریب امنیت اخلاقی و اجتماعی کمک خواهد کرد و زمینه کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را فراهم می کند .

این مقام مسئول در کلانشهر مشهد در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر به آتشپاد " حسن جعفری " مدیر عامل آتش نشانی ، آتشپاد دوم " حمید رضا کافی نیا " معاونت فنی و پشتیبانی ، "محمد حسامی " فرمانده پایگاه بسیج شهید دستغیب و امور فرهنگی ، " حسن سلمانی " مسئول اداره آموزش و آتشیار دوم" مریم حمیدی " معاونت بسیج خواهران و مشاور امور بانوان و خانواده این سازمان از تلاش گران این عرصه تقدیر و قدردانی نمود .

 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی مشهد ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.125.mashhad.ir/news/5923907-فرماندار-مشهد-اعلام-کرد-کسب-رتبه-برتر-برنامه-صیانت-حریم-امنیت-عمومی-حقوق-شهروندی-توسط-سازمان-آتش.html
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125