پر شدن جوی آب در تیدجان خوانسار جان یک نفر را گرفت

تخریب ساختمان

خوانسار- بر اثر پر شدن جوی آب کهریز تیدجان خوانسار و با حرکت آب به سمت خانه‌های قدیمی زن ساکن در یکی از خانه‌های مسکونی جان خود را از دست داد.


محسن اسحاقی، شهردار خوانسار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار در این باره اظهار کرد: در تماس تلفنی با آتش نشانی تخریب و ریزش ساختمانی فرسوده در روستای تیدجان گزارش شد که بلافاصله اکیپ آتش نشانی به محل اعزام شد. وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد شخصی در زیر آوار مانده است.

شهردار خوانسار گفت: در این هنگام با حضور و همکاری نیروهای هلال احمر، شرکت گاز و اداره برق، مدیریت بحران شهرداری خوانسار وارد عمل شده و با اعزام بیل مکانیکی و لودر به محل حادثه عملیات آواربرداری آغاز شد.

وی گفت: پس از حدود سه ساعت آوار برداری جسد پیرزنی که در زیر آوار مانده بود خارج شد و با آمبولانس شهرداری به سردخانه بهشت فاطمیه(س) منتقل شد.

اسحاقی تصریح کرد: آوار ساختمان مذکور از نوع آوار کیکی بوده که در آن هیچ منفذی برای تنفس و ادامه حیات فرد محبوس شده وجود نداشته است.

به گزارش ایمنا، با پر شدن جوی آب کهریز در روستای تیدجان با برگ‌ها و تیغ‌ها سبب شد که جلوی گذر آب در آن گرفته شود و سپس آب به داخل باغ‌ها به حرکت در آید و به سمت خانه‌های قدیمی روستا روانه شود که این موضوع منجر به خراب شدن خانه‌های قدیمی شد.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/366249/پر-شدن-جوی-آب-در-تیدجان-خوانسار-جان-یک-نفر-را-گرفت
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125