مقالات تخصصی و علمی سازمان آتش نشانی مشهد به اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری راه یافت

به گزارش پایگاه خبری 125 ؛ آتشپاد دوم " غلامحسین حاجی زاده " در اینباره افزود : چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در تاریخ ۶ و ۷ اسفند ماه به میزبانی سازمان آتش نشانی تهران و در محل هتل المپیک برگزار خواهد شد ، که پس از بررسی هیئت داوران ، 6 مقاله تخصصی پرسنل سازمان آتش نشانی مشهد در این همایش معتبر مورد پذیرش قرار گرفت .

به گفته وی مقالات علمی ارسالی از سازمان آتش نشانی مشهد توسط آقایان حسن سلمانی ، میثم رضائی ، امیر کرمانی ، محمد رضا جودت و ابراهیم زید آبادی مورد پژوهش قرار گرفته است . که علاوه بر پذیرش در این همایش ملی و بین المللی در پایگاه علمی سیویلیکا و سایر مجلات معتبر علمی و آموزشی کشور نیز چاپ می گردد .

گفتنی است سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه های معتبر کشور، مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی کشور، مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و … پس از برگزاری موفق سه دوره همایش آتش نشانی و ایمنی شهری در سال های گذشته و استقبال پرشور علاقه مندان و فعالین این حوزه، چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری را به تاریخ ۶ و ۷ اسفند ماه و در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد کرد .

خبرنگار و منتشر کننده : محبوبه جلائی یزدی نژاد
 

 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی مشهد ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.125.mashhad.ir/news/6294343-مقالات-تخصصی-علمی-سازمان-آتش-نشانی-مشهد-اولین-همایش-بین-المللی-آتش-نشانی-ایمنی-شهری-راه-یافت.html
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125