آتش‌سوزی بازار قزوین مهار شد

آتش سوزی

قائم مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌سوزی یک باب مغازه در بازار قزوین با تلاش نیروهای آتش‌نشانی مهار و جلوی سرایت آن به مغازه‌های همجوار گرفته شد.


به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی خانی اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی مغازه‌ای در راسته طلافروشان بازار قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های یک، سه و شش در کمتر از پنج دقیقه در محل حضور یافتند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد یک باب مغازه لباس فروشی به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش از طریق بالکن و پشت بام در حال سرایت به سایر مغازه‌ها است.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: آتش نشانان با وجود آتش‌سوزی سنگین مغازه با تمام تجهیزات نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

موسی خانی ادامه داد: با پایان مهار آتش سوزی لکه گیری و ایمن سازی مکان موردنظر انجام شد.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان برای جلوگیری از احتمال آتش سوزی مجدد به همراه عوامل انتظامی تا صبح در محل حضور داشتند.

موسی خانی یادآور شد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/380312/آتش-سوزی-بازار-قزوین-مهار-شد
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125