نجات کوهنورد از ارتفاعات بویین‌میاندشت

سقوط از کوه صفه

فریدونشهر _ رییس جمعیت هلال احمر فریدونشهر از نجات کوهنورد سقوط کرده با تلاش تیم امداد و نجات هلال احمر این شهرستان خبر داد.


سیدحمیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر با اشاره به سقوط یک کوهنورد از ارتفاعات حسین‌آباد بویین‌میاندشت، اظهار کرد: به دنبال تماسی مبنی بر سقوط یک کوهنورد از ارتفاعات حسین‌آباد بوئین‌میاندشت یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم امداد در مدت چهار ساعت پس از صعود، کارگاه صخره‌نوردی را در محل حادثه ایجاد و فرد مصدوم را به پایین کوه و از آنجا به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل کردند.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/379136/نجات-کوهنورد-از-ارتفاعات-بویین-میاندشت
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125