مرگ دو کارگر بر اثر گازگرفتگی در چاه - سقوط کودک ۶ ساله از پل جویی

سقوط در چاه

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: سه کارگر در شهرک صنعتی سروش بادران در چاه دچار گاز گرفتگی شدند که نیروهای آتش نشانی آن‌ها را از چاه خارج کردند لیکن دو نفر از آنها جان باخته بودند.

 

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه گاز گرفتگی سه کارگر در چاه اظهار کرد: این حادثه در شهرک صنعتی سروش بادران اتفاق افتاده است و ساعت ۱۲ و ۵۴ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد آتش نشانی علی رغم دوری مسافت از دو ایستگاه پنج و ۱۵ با افسرهای آماده به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: سه کارگر در این حادثه آسیب دیدند که نیروهای آتش نشانی آن‌ها را از چاه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ظرف هفت دقیقه سه کارگر از چاه خارج شدند، ادامه داد: دو نفر از این افراد فوت کرده و یک نفر هنوز زنده بود و به اورژانس تحویل شد.

وی در خصوص حادثه سقوط کودک شش ساله از پل جویی اصفهان نیز گفت: این حادثه نیز ۱۲ و ۵۶ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران افزود: نیروهای ایستگاه های یک و پنج آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند که قبل از حضور نیروهای آتش نشانی مردم این کودک را نجات دادند.

 

 

 

 

 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 1
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/379869/مرگ-دو-کارگر-بر-اثر-گازگرفتگی-در-چاه-سقوط-کودک-۶-ساله-از-پل
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125