ده مصدوم در اثر برخورد مینی بوس با نیوجرسی

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد بر اثر تصادف و برخورد یک دستگاه مینی بوس با موانع ایمنی بزرگراه ( نیوجرسی ) واقع در آزادراه سردار شهید حاج احمد کاظمی 10 تن مجروح شدند.

اصغر مهدی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در این باره افزود: حوالی ساعت 5:26 بامداد امروز شنبه 9 دی ماه یك دستگاه مینی بوس که از طرف فولادشهر به سمت نجف آباد در آزادراه سردار کاظمی در حرکت بوده که به علت خواب آلودگی راننده به شدت با نیوجرسی های وسط آزادراه برخورد کرده و باعث مصدومیت ده نفر می گردد.

مهدی پور گفت: پس از اعلام این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد بلافاصله آتش نشان های ایستگاه شماره 1 و 2 را به همراه دو دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام کرد.

مهدی پور ادامه داد: در این حادثه به علت شدت برخورد، راننده در خودرو گیر کرده بود که آتش نشان ها توسط تجهیزات نجات و ست هیدرولیک راننده را خارج و در اختیار نیروی های امدادی اورژانس قرار دادند در این حادثه ده نفر مصدوم شده بودند که توسط نیروی های اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
















 



+ 1
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125