نجات مرد ۳۵ ساله پس از سقوط در کوه‌های زاگرس

IMG_20180512_142400_081.jpg

لنجان-رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان از نجات مرد ۳۵ ساله پس از سقوط در کوه‌های زاگرس در چرمهین خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حمیدرضا جوادی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته طی تماس تلفنی مرکز کنترل اورژانس ۱۱۵ شهرستان لنجان با پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر قلعه آقا مبنی بر سقوط فردی از کوه، تیم واکنش سریع کوهستان هلال احمر شهرستان در کمترین زمان ممکن به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو از ساعت ۱۶ در ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۷۰۰ متری رشته کوه زاگرس آغاز شد، افزود: تیم جستجو پس از پیمودن شیب ها و صخره های صعب العبور در هوایی طوفانی و شرایطی سخت، مرد ۳۵ ساله ای را که در کنار دیواره ۶۵۰ متری در حال برداشت داروهای گیاهی بوده است و از ارتفاع ۱۰ متری سقوط کرده را رویت کردند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان تصریح کرد: تیم واکنش سریع کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان پس از تثبیت و اقدامات اولیه مصدوم با توجه به شیب و سختی مسیر، وی را با ایجاد چند کارگاه و حمایت با سبد بسکت مخصوص کوهستان، به پایین انتقال داده و به بیمارستان منتقل کردند.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/343625/نجات-مرد-۳۵-ساله-پس-از-سقوط-در-کوه-های-زاگرس
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125