حریق در مجتمع ارکیده اصفهان

آتش سوزی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: حریق در مجتمع ارکیده در خیابان حکیم نظامی اصفهان در کمترین زمان ممکن اطفاء شد.


فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا  با اشاره به حادثه آتش سوزی در مجتمع ارکیده خیابان حکیم نظامی اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۷ و ۵۹ دقیقه به سازمان آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه نیروهای امدادی از ایستگاه‌های یک، سه، پنج و ۱۱ به همراه مدیران کشیک اعزام شدهاند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه یک واحد کفش فروشی دچار حریق شده بود، افزود: علت این حادثه هنوز مشخص نیست.

وی افزود: این حریق در کمترین زمان ممکن اطفاء شد


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/371915/حریق-در-مجتمع-ارکیده-اصفهان
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125