زنده‌ ماندن دختر جوان پس از سقوط از ۵ طبقه‌

سقوط آسانسور

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر مشهد از سقوط یک زن ۲۶ ساله از پشت بام ساختمانی پنج طبقه خبر داد.


به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ آتشپاد دوم مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد: ساعتی قبل حادثه سقوط یک بانوی جوان از ارتفاع ساختمانی در بلوار اقبال لاهوری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر مشهد اعلام شد که بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه پنجم آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که زنی ۲۶ ساله از پشت بام یک ساختمان مسکونی پنج طبقه به پشت‌بام ساختمان ویلایی مجاور سقوط کرده است.

رضایی با بیان اینکه تیم امداد و نجات آتش نشانی فرد حادثه دیده را به طبقه اول منتقل کردند تا اورژانس به راحتی بتواند وی را به بیمارستان منتقل کند، گفت: این زن از چند ناحیه بدن صدمه دیده بود و جراحت دیگری نداشت و سقوط خوشبختانه به مرگ وی منجر نشده بود.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/371976/زنده-ماندن-دختر-جوان-پس-از-سقوط-از-۵-طبقه
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125