آتش سوزی خودرو در گلدشت حافظ به خیر گذشت

 

 

 

به گزارش به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، شهروندان با مشاهده دود شدید انتشار یافته از یک دستگاه نیسان پیکاپ، سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و از وقوع یک آتش سوزی خبردادند.

ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 8 را ساعت 22:22 شب گذشته به محل حادثه در گلدشت حافظ رهسپار کرد.

به گفته محمد طاهری فرمانده آتش نشانی، با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، یک دستگاه خودرو نیسان پیکاپ دچار آتش سوزی شده و هر لحظه نیزبرحجم دود و آتش آن افزوده می شد.

وی با اشاره به این که دود و آتش درحال گسترش به اطراف بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله بعد از ایمنی کامل محل به اطفا و مهار شعله های آتش پرداختند.

طاهری فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، تاکید کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ساعتی تلاش، سرانجام شعله های آتش خودرو را به طور کامل مهار کرده و پس از عدم وجود خطر به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.


 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی شیراز ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.shiraz.ir/firefighting/sharh?6595-id=21896
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125