برخی برای تسویه حساب با شهرداری زباله‌ها را آتش می‌زنند

آتش سوزی زباله

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: افرادی که به صورت عمدی اقدام به آتش زدن محل انباشت و بازیافت پسماند اهواز می‌کنند مقاصد و اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، علیرضا عالی پور اظهار کرد: افزود: این افراد برای فعال کردن ماشین آلاتشان در این محل و اخذ قرارداد با شهرداری اقدام به آتش سوزی های عمدی محل انباشت زباله های اهواز می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: برخی نیز به قصد تسویه حساب با شهرداری دست به این کار می زنند.

وی توضیح داد: شهرداری اهواز نیز طی چند سال گذشته تلاش کرده با همین افراد قرارداد خود را ببندد این در حالی است که این افراد به این قراردها هم اکتفا نمی‌کنند و برای شهرداری هزینه‌ساز هستند.

عالی پور یادآور شد: با توجه به این که محل انباشت زباله اهواز دور از شهر است ایمنی و نظارت نیروهای انتظامی نسبت به دیگر مناطق در آنجا کمتر است و انجام اقداماتی چون آتش سوزی را برای افراد راحت‌تر می‌کند.

وی توضیح داد: قرار است یک سیستم دوربین مداربسته گسترده برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در این محل راه اندازی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات این نوع آتش‌سوزی درمحل انباشت زباله و پسماند گفت: آتش سوزیهای این محل می‌تواند برای پرواز هواپیماها اختلال ایجاد کند چرا که محل یاد شده در مسیر فرودگاه اهواز است.

به گزارش ایمنا، شامگاه سه شنبه محل انباشت و بازیافت پسماند صفیره اهواز به دست افراد ناشناسی به آتش کشیده شد که موجب آتش سوزی گسترده در این منطقه شد که خاموش کردن این آتش سوزی چهار ساعت به طول انجامید.

محل انباشت و بازیافت پسماند صفیره اهواز تنها محل مصوب محیط زیست است که در شرق اهواز در جاده ماهشهر و رامهرمز در بخش غیزانیه واقع شده است و بیش از 200 هکتار وسعت دارد.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/340785/برخی-برای-تسویه-حساب-با-شهرداری-زباله-ها-را-آتش-می-زنند
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125