جلوگیری از واژگونی خودروی سواری در گودال

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، این حادثه ساعت 19:38 شب گذشته رخ داد كه بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 5 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، به بزرگراه محل حادثه در خیابان ایمان جنوبی اعزام شدند.

هوشنگ سلیمانی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه، در این باره گفت: یك دستگاه خودرو پاترول حامل سه سرنشین حین بالا آمدن از مسیر یک گودال سیمانی ناگهان به عقب برگشته و در حالت نیمه واژگون و به صورت معلق درآمده بود.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام دادند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر و خارج کردن سه سرنشین از خودرو با استفاده از سیم بکسل و به کمک وینچ خودرو های امدادی ابتدا خودرو مورد نظر را فیکس کرده و سپس با کشیدن خودرو بسمت بالا و صاف کردن، آنرا از حالت واژگونی خارج نموده و سپس با شل کردن وینچ خودرو بصورت آهسته به داخل گود سیمان انتقال داده شد تا از مسیر عادی به بیرون منتقل شود.

 

 


 

توجه: منبع این خبر ( سازمان آتش نشانی شیراز ) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.shiraz.ir/firefighting/sharh?6595-id=23178
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125