اختصاص نیافتن ارز دولتی به آتش‌نشانی‌ها، ظلم به مردم است

مانور آتش نشانی زرین شهر

شهرضا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: عدم اختصاص ارز دولتی به کالاهای وارداتی آتش‌نشانی، ظلم به مردم است.


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدمسعود چایچی عصر امروز (سه‌شنبه) در کارگروه تخصصی آتش‌نشانی‌های استان اصفهان که در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: تبعیض فراوانی بین شهرداری‌های کشور وجود دارد که در آن به شهرداری‌های کلان‌شهرهای مراکز استان‌ها، باوجود برخورداری از بودجه و درآمد زیاد، امکاناتی داده می‌شود که به دیگر شهرستان‌ها تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: خدمتی که یک آتش‌نشان در کاشان، شهرضا یا دیگر شهرستان‌ها ارایه می‌دهد و خطراتی که با آن مواجه است، هیچ تفاوتی با کلان‌شهری مانند تهران یا دیگر مراکز استان‌ها ندارد، اما بیشترین و بهترین خدمات را به کلان‌شهرها اختصاص می‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اشاره به تصویب مقررات شمول حمایت‌های قانون مشاغل سخت و زیان‌آور برای آتش‌نشانان، تأکید کرد: باوجود اینکه این قانون از سوی رییس جمهور به استانداری‌ها و شهرداری‌ها ابلاغ شده است، اما ادارات تأمین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها، از اجرای آن خودداری می‌کنند.

چایچی یادآور شد: مسئولان سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گمان می‌کنند شرایط کاری آتش‌نشانان در شهرهای مختلف متفاوت است، در حالی که در عمل اینگونه نیست و آتش‌نشانان شهرستان‌ها با امکانات کمی که دارند در معرض خطرات بیشتری قرار دارند.

وی با انتقاد از اختصاص سهمیه سرباز آتش‌نشان به هفت کلان‌شهر کشور، تصریح کرد: این تبعیض آشکاری به سود کلان‌شهرها و به زیان سایر شهرستان‌ها است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه اختصاص نیافتن ارز دولتی به کالاهای وارداتی آتش‌نشانی ظلم به مردم است، اظهار کرد: نوسانات بهای دلار باعث افزایش بهای کالاهای تولید اخل آتش‌نشانی نیز شده، در حالی که هدف از خرید و استفاده از این کالاها کمک به مردم و تأمین ایمنی آنان است.

چایچی با اشاره به اساسنامه جدید سازمان آتش نشانی‌ها، تأکید کرد: این اساسنامه باعث پیشرفت این سازمان‌ها و بهبود فعالیت و خدمات آن‌ها نمی‌شود.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/361092/اختصاص-نیافتن-ارز-دولتی-به-آتش-نشانی-ها-ظلم-به-مردم-است
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125