واژگونی خودروی سواری در سمیرم ۵ مصدوم برجای گذاشت

حادثه رانندگی

سمیرم- رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان سمیرم پنج مصدوم برجای گذاشت.


سید نور محمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم تصریح کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در منطقه وردشت سمیرم پنج مصدوم بر جای گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه که در محور روستای ده‌نساء سمیرم رخ داد تیم امداد و نجات دولت قرین شهرستان به منطقه اعزام و با همکاری تیم اورژانس شهرستان مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش ایمنا، بخش وردشت سمیرم در ۲۰ کیلومتری شمال سمیرم قرار دارد.

جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم با دارا بودن سه پایگاه امداد نجات پشته، دولت قرین و امداد نجات کوهستان پادنا با دو دستگاه ست، خودروی آمبولانس، ماشین های کمک‌دار در جنوب استان اصفهان در حال خدمت رسانی به آسیب دیدگان حوادث جاده ای هستند.


 

توجه: منبع این خبر ( خبرگزاری ایمنا) است و سازمان آتش نشانی نجف آباد در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس شورای اسلامی , مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر می باشد.


+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.imna.ir/news/371990/واژگونی-خودروی-سواری-در-سمیرم-۵-مصدوم-برجای-گذاشت
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی : نجف آباد-خیابان امام غربی-ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد - ایستگاه شماره دو
تلفن :  42634444 - 031 
کدپستی :  8513636175 
ایمیل :   nfso@najafabad125.ir 
سامانه پیام کوتاه :  300013000125